Aktualnosci

Spotkanie koła

W tym tygodniu spotkanie koła odbędzie się w czwartek, 27 I, o godzinie 16.15, w sali 311. Piotrek Drygier zaprezentuje paradoksalny rozkład kuli. Zapraszam wszystkich zainteresowanych!

Paweł

25.01.2011

Spotkanie koła

W nadchodzącym tygodniu spotkanie koła odbędzie się w poniedziałek, 10 I, o godzinie 14.15, w sali 311. Maciek Dołęga będzie opowiadał o zastosowaniu probabilistyki, algebry liniowej, topologii i innych działów matematyki w teorii grafów. Zapraszam wszystkich zainteresowanych!

Paweł

08.01.2011

Zimowa Szkoła Matematyki

Już po VII Zimowe Szkole Matematyki. Raz jeszcze dziękujemy wszystkim wykładowcom za wygłoszenie referatów, tymczasem: wszystkich posiadającyh jakieś zdjęcia zachęcamy do podzielenia się nimi, tymczasem życzę wszystkim spokojnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia i wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku.

21.12.2010

Spotkanie koła

W nadchodzącym tygodniu spotkanie koła odbędzie się we wtorek, 30 XI, o godzinie 12.15, w sali 311. Paweł Józiak będzie kontynuował referat o teorii ergodycznej, w szczególności o teorii entropii. Zapraszam wszystkich zainteresowanych!

Paweł

28.11.2010

Zimowa Szkoła Matematyki

VII Zimowa Szkoła Matematyki już wkrótce. Więcej informacji niebawem, w zakładce: szkoły.

25.11.2010

Spotkanie koła

W nadchodzącym tygodniu spotkanie koła odbędzie się we wtorek, 23 XI, o godzinie 12.15, w sali 311. Paweł Józiak będzie opowiadał o zasadniczej problematyce teorii ergodycznej. Zapraszam wszystkich zainteresowanych!

Paweł

20.11.2010

Spotkanie koła

W nadchodzącym tygodniu spotkanie koła odbędzie się we wtorek, 9 XI, o godzinie 12.15, w sali 311. Łukasz Garncarek będzie opowiadał o własności RD dla grup dyskretnych. Zapraszam wszystkich zainteresowanych!

Paweł

06.11.2010

Letnia Szkoła Matematyki

Już po Trzeciej Letniej Szkole. Wszystkich posiadającyh jakieś zdjęcia zachęcamy do podzielenia się nimi!

14.07.2010

Letnia Szkoła Matematyki

Trzecia Letnia Szkoła już w lipcu. Bliższe informacje w zakładce "szkoły".

26.05.2010

Zebranie

Zebranie koła odbędzie się 15 kwietnia 2010 roku o godzinie 14.00. Spotykamy się w sali 710 (popularny "fanklub Spivaka"). Na zebraniu wybierzemy nowy zarząd koła.

11.04.2010

Spotkanie koła

W nadchodzącym tygodniu spotkanie koła odbędzie się w poniedziałek, 11 I, o godzinie 9.00 (albo .15), w sali 60* (najprawdopodobniej 606, ta była ostatnio wolna). Będzie kontynuowany referat o topologicznym twierdzeniu van der Waerdena - w tym momencie referatu jesteśmy na poziomie konstrukcji uzwarcenia Čecha-Stone'a, więc jeśli ktoś nie był na poprzednim spotkaniu, to - modulo techniczne szczegóły - może bez obaw przyjść na najbliższe. Zapraszam wszystkich zainteresowanych!

Paweł

10.01.2010

Zimowa Szkoła

W dniach 18-20.12 odbyła się (już 6.!) Zimowa Szkoła Matematyki w Będlewie. Dziękujemy wszystkim wykładowcom za wygłoszenie referatów, gawęd i opowieści. Zdjęcia można znaleźć tutaj.

Dodałem też zaległe zdjęcia ze szkoły w Janowicach.

Wesołych Świąt!
Michał

24.12.2009

Spotkania koła

Zapraszamy serdecznie wszystkich na pierwsze jesienne spotkanie koła w poniedziałek 21.XII o godzinie 9:00 (na poziomie 600).
Paweł Józiak wygłosi godzinny referat pod tytułem: uzwarcenie Čecha-Stone'a a postępy arytmetyczne, czyli chwila wokół tw. van der Waerdena (nazywanego jedną z perełek twierdzeń teorioliczbowych).

12.12.2009

Archiwum aktualności 2008/2009
Archiwum aktualności 2007/2008

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License